www.fort-uo.cz CTC FORT SMC - Cyklo Triatlon Club www.smc.cz

Ústecký triatlon
Závod pro veřejnost
2. srpna 2020

Propozice ke stažení ZDE.
--> Mapa: Kolo, Běh, Depo, profil kola

Fotky ze závodu - Jindra Šebek
Fotky ze závodu - Jirka Šebek

Informace o závodech

Náš klub FORT SMC opět pořádá v sobotu 2. srpna 2020 ve spolupráci s firmou FORT FRAMES, s.r.o. a městem Ústí nad Orlicí Ústecký Triatlon. Pořádáme závod pro širokou veřejnost, všech věkových kategorií.

Plavání v délce 500m (20 bazénů) (děti méně dle propozic) proběhne v Ústeckém akvaparku (GPS: 49°58'51.173"N, 16°23'29.688"E). Plave se v pořadí určeném operativně (jak kdo přijde) hlasatelem v prostoru bazénu. Časoměřiči u bazénu nahlaste ročník narození - určuje délku plavání dle propozic.

Kolo 15km - startuje se postupně podle časů plavání u autobusové zastávky v Libchavách - ihned za odbočkou směr Brandýs nad Orlicí (GPS: 49°59'25.444"N, 16°23'42.898"E) - cca 1,2 km od akvaparku. K přesunu lze využít cyklostezku. Trať kola vede z Libchav po silnici směr Brandýs nad Orlicí, po cca 2,6 km odbočka vlevo směr obec Říčky. Obec říčky projedete rovně po hlavní silnici a dále pokračujete na nejvyšší bod trati. Následuje sjezd do Kerhartic, kde bude na prostorném místě před železničním podjezdem otočka. Zpět pojedete po stejné trati až na místo startu kola, kde dále odbočíte doprava na hlavní silnici 1/14 (Zde bude Policie, na ostatních křižovatkách a otočce bude pořadatel.) a pokračujete po této silnici na začátek Ústí nad Orlicí. Zde před Čerpací stanicí Benzina odbočíte vpravo a dojedete do cíle kola k depu běhu. Upozorňujeme, že se jede za plného silničního provozu a závodníci jsou POVINNI dodržovat dopravní předpisy !
Kategorie dětí do 15 let závodí bez kola, pouze plavání a běh.

Běh v délce 6km - běh bude veden po cyklostezkách a zpevněných polních cestách v okolí akvaparku. Dospělí a dorost běží 2 okruhy - viz mapa běhu, ihned po cyklistické části (bez přerušení). Dětské kategorie startují intervalově podle časů plavání, běží vždy od startu na otočku (kužel, rozhodčí) a stejnou cestou zpět,

Presentace je od 7.30 do 9h v Ústeckém Akvaparku. Přijďte prosím včas! Po prezentaci je možné jít ihned abslovovat plaveckou část.